書籍等出版物 A key to Jude and 2Peter, 1-37 Claretian Publications 1996 Author:Colleen Dalton
論文 Uncovering Culture Inside the Classroom: A Look at Language The Language Teacher,44(6):43-47 2020(Nov.) Author:Colleen Dalton
Writing to Communicate : Exploring the Potential of a Classroom "Community of Practice" 信州大学教育学部研究論集,13:19-32 2019(Mar. 29) Author:Colleen Dalton
Celebrations and Hurdles: Critical Pedagogy in the Language Classroom: An Interview with Professor Ryuko Kubota The Language Teacher,42(2):18-20 2018(Mar.) Author:Colleen Dalton
Developing Communicative Writing Skills through Reading Activities Noticing Social and Linguistic Contexts 信州大学教育学部研究論集,(11):211-217 2017(Sep. 28) Author:DALTON, Colleen
Cook-It-Yourself Dining in the English Language Classroom 信州大学総合人間科学研究,(11):160-169 2017(Mar. 17) Author:DALTON, Colleen
共通学習基礎州基準 (CCSS) 導入計画――アメリカ合衆国教育改革の新たな賭け (The Common Core State Standards Initiative: New Stakes in American Education Reform) 清泉女学院大学人間学部研究紀要,11:59-70 2014(Mar. 15) Author:古橋昌尚、コリーン・ダルトン、市澤正則
Of windows and doors and the coming of spring: The Year of Faith and the Doctrinal Assessment of the LCWR (窓と扉と春のおとずれと――『信仰年』と『女子修道会総長管区長協議会の教義的調査報告』、清泉女学院大学) Humanitas Catholica,1(Ⅳ):2-18 2013(Mar. 31) Author:Colleen Dalton
アカウンタビリティー、NCLB法制定から10年を経て -ニューハンプシャー州公立高等学校でのケーススタディーから (Accountability ten years after the enactment of NCLB: A case study of a New Hampshire public high school) 清泉女学院大学人間学部研究紀要,10:31-42 2013(Mar. 15) Author:古橋昌尚、コリーン・ダルトン、市澤正則
アメリカ合衆国教 育改革における伸るか反るかの試験制度 ―No Child Left Behind法 (2001)の概要と研究の根拠― (High-Stakes Testing under American Educational Reform:An Overview of the No Child Left Behind Act (2001) and a Rationale for Further Study) 清泉女学院大学人間学部研究紀要,9:39-46 2012(Mar.) Author:古橋昌尚,コリーン・ダルトン,市澤正則
Following in the Footsteps of a Community : Biblical Stories and Life's Journey (旧約共同体の道行き : 聖書の物語と人生の旅) Bulletin of Seisen Jogakuin Junior College,(20):97-132 2001(Jun. 30) Author:Colleen Dalton
Simone Weil : An Instructive Paradox (シモーヌ・ヴェーユ : 矛盾の生涯と逆説のキリスト論) Bulletin of Seisen Jogakuin Junior College,(18):143-165 1999(Jun. 30) Author:Colleen Dalton